Lagu :)

bunga jatuh

Thursday 6 March 2014

Exam + Kawan !

Assalam ... Woot ....
Exam nak dekat dah ... Series talk aku tak caya gila...
Dah la aku ta paham math especially bab Circle tuhh ..
Memang gila ahhh ..
Sakit hatiii .... Tatau na study dekat sapa ...
Nak tanya Teacher Kathy cuak plakkk ...
Tapa-2 usaha tangga kejayaan ..
Aku kena struggle liklok kali nihh ..
Nak bagi dapat result elokk..
Bosan la tuleh pasai bende nehh jaa ..
Nak cakap pasalll Kuali , Cawan , Tembikai dengan Belon la plakk..
Aku mang pelik skit kawan dengan benda tak hidup .. haha ..
Takdak lahh ... Meh aku list sorang-2..
Kuali tuh Nad , Cawan tuh Atikah , Tembikai tuh Nilam , Belon plak Didy ..
Aku tatau sapa yang start panggil cennih ..
Tapi ada ka patut depa panggel aku mangkuk .. Kerek betoi.. Haha ..
Aku jadi gila dengan depa nihh ..
Gelak ja memanjang .. haha ..
Series talk tahun nih banyak memories gilaa ..
Tambah-2 ada depa ...
Kami buat baik sama-sama , buat jahat sama-sama , blajaq sama-sama , gelak sama-sama , takdak sedih-sedih , share masalah sama-sama , share secret sama-sama ..
Aku rasa dunia nih senyap kalau takdak depa .. Hahah ..
Tulah sapa soh gila-gila .. Hahah tatau na tulis pa dah nehhh ...
Tu je lahh rasanya .. K baii ti aku tulis lagi.. :) <3



No comments:

Post a Comment