Lagu :)

bunga jatuh

Saturday 28 June 2014

Crush ~

Hyep .. Assalamualaikum..
Sumpah lame doh tak update blog ..
Yelahh akhir-akhir neh busy sikit ..
Nak dekat exam kann ..
So.. Nak cakap pasai crush ....
Ahaha . Aku tatau lah nak cakap apa pasai dia ..
Tapi aku nak describe je lah pasai dia ..
Aku dah kelas dengan dia 2 tahun ..
Masa form 3 baru lah pisah .. *bajetgilaayat
Urmm .. Masa f1 aku juz minat besa-2 ja .
Then masa f2 barulah aku sedaq yang aku tersuka at dia..
Sampai skang aku still suka dia ..


Tahun lepaih masa lawatan kelas aku mesje dengan dia .
Apak berani siaa. Aku un tak sangka aku seberani tuh..
Last-2 fon dia kena rampas dengan cikgu ..
Nasib dia letak simkad kawan dia dalam henpon dia .. *bijakgakarr
Urmm masa cuti bulan 3 tahun nehh aku still contact lagi dengan dia ..
WC ja pun .. Hee.. Aku yang terlebih eksaited ..
Pehtu aku dapat tau yang dia minat budak luaq..
Sweet giloss plak tuh .
                   

So aku amek keputusan try lupa kat dia ..
Alhamdulillah boleh sikit..
Tapi tak boleh sepenuhnya ..
Yelah dah suka 3 tahun bukan senang nak buang dari otak ..
Ahaha suam orang ingat aku dah tak suka dia ..
Padahal aku still ja lagi..
Hurmm biaqlahh . Lagi baguih kalau takdak orang tau ..
Smalam masa hari sukan tetibe melting plak ..
Ahaha, Mati aku.. Aku rasa tamau pi lahh jamuan nanti ..
Macam malas ja .
Tapi pikir kawan .. Aku pi je lahh . :P
Dah tu jelah .. Kbai .




No comments:

Post a Comment