Lagu :)

bunga jatuh

Monday 18 November 2013

Adik angkat ??

Assalamualaikum.. Hyep ..
4 hari cuti sekolah ni terasa bosan yang teramat sangat .. -_-
Kali ni nak cakap pasal ADIK ANGKAT ..  WOW..
Sejak bila aku berminat dengan title ni?
Actually ADIK ANGKAT ni anjuran sekolah ...
Da la malas cita panjang2 .. Tunggu punya tunggu aku dapat adik angkat yang bernama SABRINA ..
Ni gambaq dia

                                *comeiiann

Selama nak dekat setahun aku berangkat dengan dia ... Aku jadi sayang plak at dia ..
Tapi tetibe pulak aku dapat taw dia ni ada kak angkat baru....               *agakterasa+panashati+sakithati+sedih+macam2laakurasa.. :(
Tapi aku biaq ja la .. Redha ja .. Sebab aku dengaq macam2 cita pasai dia dengan kak angkat dia ...
Ada yang kata depa rapat sebab orientasi satu grup la. Pape je la ..
Lagipun salah aku jugak aku ada ambik lagi satu adik angkat .. Tapi yang lagi satu tu bukannya aku nak pun... Kak exco yang suruh aku ambik .. Aku pun terpaksa la .. Tapi aku dah putus da dengan yang lagi sorang tuh .. Puas hati.. Aku tak tau la dia anggap aku ni kak angkat dia ke tak ..

Tapi kat sini aku ada beberapa pesanan untuk dia walaupun dia tak baca :
-Jaga diri leklok
-Jaga iman
-Jaga hati
-Mintak maap kalau ada buat salah
-Halalkan segala barang yang pernah Sabrina bagi kat akak
-Jadi budak yang baik kat sekolah tu
-Nanti masuk syurga sama2 tau
-Sayang Sabrina sangat2+ ketad2+ gila.. ;)
(macam dia sayang aku ja )

Dah takde pape dah nak ditulis .. Bye .. Assalamualaikum.. ;)

No comments:

Post a Comment