Lagu :)

bunga jatuh

Tuesday 19 November 2013

Sahabat & kawan ..

Assalamualaikum.. Woik ..
Berdasarkan tajuk yang telah tertulis kat atas tuhh kat sini aku nak tulis pasal SAHABAT & KAWAN..
Ramai dah kawan yang aku jumpak sepanjang 14 tahun aku hidup atas bumi ni (Alhamdulillah)..
Tapi.... Aku still tak jumpak lagi SAHABAT ..
SAHABAT memang susah nak cari ... Sedangkan kak sedare aku yang dah 20 tahun hidup pun still tak jumpak SAHABAT lagi , nikan pulak aku ..
       'KAWAN senang nak cari .. Tapi , dia ada time kena senang ja..
        SAHABAT pulak susah nak cari .. Tapi dia sentiasa ada dengan
        kita masa kita susah dan senang ..'

Tapi kat sini aku nak cakap pasal besties aku .. Siti & Shahirah ..
Shahirah tu aku jumpak masa kem UPSR 2 tahun yang lalu haha..
Siti tu plak aku dah kawan dengan dia selama dua tahun aku dok at SMKA KERIAN tuhh..
Nih gambaq depa dua ..

                                       


Yang atas tuhh Shahirah , yang second tu Siti .. Dua2 aku sayang .. Tapi kat sini aku nak cita pasal Siti.. Makcikk tuh kreatif , lawa , baik , caring , penyayang , suka kucing , sometimes tegas , minat Kpop especially ahli kumpulan Teentop iaitu Chunji .. Aku start rapat dengan dia dari tahun lepas lagi tapi tahun ni aku jadi rapat gila .. Macam2 benda jadi sepanjang tahun ni .. Macam2 halangan sepanjang aku jadik kawan dia .. Tapi bak kata TINISYA 'persahabatan yang kekal ialah persahabatan yang sering diuji Allah .'
Aku ada banyak benda lagi nak describe pasai dia tapi tak boleh nak tulis nanti jadi panjang haha..
Simpan dalam hati cukopp la .. Aku harap tahun depan walaupun da tukaq kelas aku still rapat lagi dengan dia .. Aku sayang hang gila2 tahap gaban weyh..

Kat sini aku ada pesanan untuk hang dengan Shahirah..
 *akuharaphangtergerakhatinakbacablogakunihh*
-Jaga diri    
-Jaga iman 
-Jaga hati 
-Tahun depan kalau dah lain kelas jangan lupa aku 
-Sayang hampa gila2 
-Mintak maap kalau selama aku berkawan dengan hampa aku
 banyak bagi hampa sakit hati 
-Halalkan makan minum aku taw *especiallySiti
-Kalau aku dah takda nanti doakan aku tau.
-Nanti masuk syurga sama2 naa

TINISYA : Depa ni sweet .. Aku suka tengokk depa punya friendship.. 
Ukhwah depa kuat sangat .. Aku doakan ukhwah hampa sampai syurga noh..

Lastly , Siti & Shahirah .. Aku sayang hampa gila2 ..
Uhibbukifillah .. <3
Aku harap kita kawan sampai syurga nahh .. 

No comments:

Post a Comment